Var till Jönköping för lite shopping! :)



Fredag 12 Juni

Sov inte så skönt, med tanke på att jag är van vid min sköna säng hemma! :) Haha, Idag var vi iaf till Jönköping. Var en bit att åka, men inte såå fasligt långt :) Var himla kul kan jag lova, men trafikstopp! Var ju skolavslutning och student så man fick stå i bilkö hur länge som helst tills det var nån snäll som släppte förbi oss! :) Där vi var in och kollade på massa olika saker var det jättestort! Köpte tre par skor, och min älskade efterlängtade handväska som jag bara älskar! :) Köpte en vit så det ska passa till skorna och min nya klänning :) Hihi, lite lär det ju passa ihop och se bra ut!
Sen åkte vi tillbaka och myste i stugan och lagade tacos! Lagade mat och myste utan Micke eftersom han åkte till sin mamma och hälsade på. Han tänkte att vi ville vara lite själv vi tre tjejer och mysa och vara ensamma en stund och helt riktigt! Det ville vi :) Hihi, När Micke kom drack dem lite vin och vi myste bara. Fanns ju tv på rummet så jag och syster kollade på film och spelade kort och sånt. Var ner till stranden och kollade lite också. Helt underbart fint! :)
Lite bilder som vanligt från denna dag kommer också! :) Först på stugan vi bodde i, sen på skorna vi köpte och min älskade handväska! Som jag längtat! :) Och på badstranden, men det regnade och var tråkigt väder så bilden blev inte den bästa precis ^^ Sen bild på utsikten över Jönköping och Vättern.. Men som sagt. Inte så bra bilder när det regnade hela tiden men det får duga :) Blev en bild på mina skor också. Som jag också älskar! :) Haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0