Sakta men säkert kommer tårarna..



10.06

Lyssnde på en låt nu på morgonen som bara fastnade! Den är verklighetsbaserad och videon handlar om en tjej som inte får träffa sin pojkvän för hennes pappa. Pappan skickar ut honom och strax efter blir han överkörd av en lastbil och tjejen ser det. Varför hon säger "I saw you" på slutet är just för att hon såg sin pojkvän bli överkörd. Tanken slog mig att tänk, om det hade varit min pojkvän? Jag skulle verkligen inte vara lika stark som hon var! Usch, tårarna början nästan komma bara jag tänker på det. Kolla själva på videon så förstår ni! :)


 

En otroligt bra film som är verklighetsbaserad är Aurore. Tycker alla borde se den för den är verkligen så hemsk och man tycker synd om den lilla flickan! Mer tänker jag inte avslöja utan ni får titta på den själva :) Tårarna bara rinner i slutet! Man får verkligen en annan syn på verkligheten och hur vissa människor egentligen har det!   
Tanken slog mig att man ska nog vara glad för det man har, iaf jag, och inte deppa ihop för minsta lilla utan se positivt för det finns dem som har det så mycket värre! Live for the moment, man vet aldrig när det tar slut.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0