Ockelbomarknaden idag :)



20.21

Idag var jag på Ockelbomarknaden :) Köpte typ ingenting, men jag hittade ingenting heller så. Bara massa söta barnkläder, men det får jag vänta med! :) Hihi, Vi köpte langos, och dricka och sånt istället. Var så jäkla varmt så jag trodde jag skulle dö.. Svetten bara rann :) Haha, frächt NOT i Know!
På vägen hem stannade vi och badade. Jag bara gick rakt i och det var så himla sköönt! :) Var mycket varmare i vattnet igår, men så himla skönt idag efter att ha gått på marknaden :) Stannade där ett litet tag sen skulle jag hem och laga mat men det var bara jag som var hungrig så jag tog två hårdbrömackor bara ^^ Får se vad jag gör ikväll.. Har inte bestämt mig än :) Kanske bara stannar hemma och tar det lugnt också :) Sköönt det med ibland!
Imorgon blir det efterlängtade ulraljud! :) Längtar längtar längtar, men nu är det inte långt kvar! :) Har inte bestämt mig än om jag vill veta könet eller inte men det visar sig ^^ Hihi, har gått halva tiden nu ungefär.. Känns som igår det hände. Förstår inte hur tiden kan gå så himla fort! :) Får se vad morgondagen mer har att erbjuda! :) Går nog på stan en sväng och fixar lite om det är fint väder och kanske badar imorgon också :) Hörde att det skulle bli åska idag, men så blev det inte. Skulle vara skönt med lite regn ändå och åska! Är så himla mysigt! :) Hihi, men men.. Nu ska jag kolla hur bussarna går :) Haha ♥

JAG ÄR LYCKLIGAST! :) ♥ Och jag älskar min mamma över allt annat på denna jord! :) Hihi, var bara tvungen!



Kommentarer
Postat av: ´malin

Grattis madde! :) hur känns det att vänta barn då? :)

2009-06-30 @ 21:12:24
URL: http://malling.blogg.se/
Postat av: mamma

Va du e goo gumman!

2009-07-01 @ 08:36:48
Postat av: madde

tackar! det känns bara bra! :)

2009-07-04 @ 00:46:18
URL: http://maddielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0