Nej, nu börjar vi om från början..


01.09

Nu har jag raderat alla gamla inlägg som ändå inte var särskillt intressanta. Så nu tar jag nya tag med bloggen och med livet helt enkelt. Där lät det ungefär som om jag lever för bloggen men så är inte fallet. Jag lever för barnet i min mage och min underbara vänner! :) Jag och Daniel väntar barn och det beräknas komma 25 November, men datumet är inte riktigt fatställt, med tanke på att vi inte varit på riktiga ultraljudet än, men det ska vi i slutet av månaden! :) Var på kontroll på Gävle sjukhus och där fick vi en liten ultraljudsbild som var helt fantastisk! Bebis mådde bara bra, och så länge ungen mår bra gör jag också det! Var underbart att se dina hjärtslag :)

ultraljudsbild bebis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0