Sommar, sommar, sommar! :)



22.30

Igår var jag, Carro, Micke och mamma till Gävle och fixade lite saker. Var även in på City gross vilket är ett måste för det är nästan bara där det finns vanilla coke! I just love it! Så jäkla god! :) Favvis! Köpte även två bikins häromdagen, eller vi fick varsin av Micke och en av mamma vilket var väldigt snällt för vi hade beslutsångest vilken vi skulle ta så det blev båda! :) Väldigt snygga! Hihi, sen åkte jag och syster och solade på hedåsbadet. Var för kallt i vattnet för att vi skulle hoppa i! Satt på bryggan och drack öl gjorde syster och jag fick piggelin! :) Hihi, trodde jag skulle brinna upp! Sen blev det grilla med familjen :) Mysigt värre!

Idag har jag mest tagit det lugnt! Var seg idag efter denna värme. Solade massa på förmiddagen sedan lagade vi mat och åkte ut och badade i Öjarn tror jag det stavas! :) Simmade och badade som en tok flera gånger sedan tog jag och Micke en sväng med kanoten till en jättevacker ö där jag vill tälta nån natt! :) Hihi, får se hur det blir med den saken :) Haft mysdag idag iaf och imorrn funderar jag på Valbo en sväng men vi får se hur det blir med de också :)
Nu ska jag nog slå på en film eller titta lite på tv:n. Tänkte lägga mig i tid idag så jag inte sover bort hela morgondagen! :) Jag blir så slut i kroppen när det är så varmt ute, men det tror jag är för jag dricker för lite vatten. Man behöver ju mycket när det är så varmt! :) Hihi
Saknar dig sötnos! ♥ snälla snälla snälla!! ♥

Blev bild på bikinisarna jag köpte också! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0