Liten översikt! Inte haft tillgång till dator :) Sköönt..



22.19

Åkte hem idag.. Var första dagen på länge. Har inte haft någon dator så jag har inte kunnat skrivit! :) Men ska börja göra det igen nu.. Lånat Emelies lägenhet så vi har bott där. I Gävle ^^ Har mest myst och hyrt film, lagat mat, tvättat och bara myst :) Var på kalas för Philip fyllde år också. Himla god mat fick man där kan jag ju säga! :) Haha, åt så jag höll på att spricka..
Igår åkte vi till Dannes stuga eller vad man säger och var där.. Fiskade! :) Och jag fick en snygging! ;) Hihi, Åkte ut och fiskade redan vid tre på natten för ingen av oss kunde sova.. Spelade kubb och sånt. Var roligt kan jag lova. Idag har jag bara legat i solen HELA dagen och myst med sötnos! :) Blev lite bränd, men jag brukar ALDRIG bli det, så jag blir förmodligen brun imorgon :) Hihi, hoppas kan man alltid! Det sista som lämnar en är hoppet..
Så kul när man ser vita linjen eller vad man säger efter allt solande! :) Badade massa idag också. Lisa, Amelia, Jag, Danne och Per badade.. Jag i först! ;) Hihi, Var riktigt varmt och skönt i vattnet!
Fick föresten se min sötnos bygga en flotte idag. Såg väl inte ut att gå skitbra kanske, men ajja :) Haha, Vågade iaf inte sätta mig på den.. Då hade han nog sjunkit! ;)
Annars så är allting bara bra.. Ultraljud på måndag! :) Guud så jag längtar.. Hoppas bara allting är som det ska! :) Tiden går fort när man har roligt! :) Skriver mer imorgon för nu ska jag se på film med min älskling Caroline! :) Hihi ♥

Bild på söta fisken jag fick! :) Haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0