Kyrkan, och middag med Mickes syster och mamma!



Lördag 13 Juni

Idag var vi till en jättevacker kyrka! :) Hihi, Aldrig sett nån så vacker kyrka och hur det såg ut innuti! Gud, tänkte jag skriva, men det var verkligen sevärt kan jag lova! Mickes pappa ligger begravd där så vi hälsade på honom :) Var roligt att se och fint hade han det där också! :)
När vi varit där åkte vi och handlade mat till mig och Carro eftersom alla andra skulle äta sill och potatis som vi inte äter! :) Hälsade på Mickes mamma Britt som är 90 år, och gud vilken gullig "tant" eller vad säger man? :) För att vara 90 år så är hon otroligt pigg och ser ung ut! Trevligt var det :) Skulle vilja göra om det och träffa henne igen!
Solen kom fram idag, så vi spelar minigolf framåt kvällen och mamma vann -.- Men men.. Sommaren är inte slut än och jag ska vinna! :) Skyller på Stockholmaren som kom och störde mig när jag spelade! Fy för dem! -.- När vi spelat klart åkte vi till Ica och köpte cola, sen blev det film och mys i stugan :) Såg på Babel som gick på tv, som alla säger är så bra men det tyckte verkligen inte jag :) Hehe, alla har vi olika smak!
Roligt, roligt!! :D Jo, det är så att det finns ett ställe nära Mullsjö som heter Ruders Hagar. Ruders Hagar låter ungefär som jises anådas om man har samma betoning på dom... Om ni förstår. Så Ruders hagar är nu min systers nya svordom! :) Gud, så roligt jag hade åt det. Och "Haru hunne bunne hun?" Haha :) Skrattade tills jag grät! :) Och sen har vi ju Orudis som enligt Micke blir Soduko baklänges! :) Haha, Bra roligt hade vi :) ♥
Och bilder från denna dag med såklart! :) Bara bilder från kyrkogården och hur vackert det var inne i kyrkan. Och sen kunde jag inte låta bli och knäppa på lilla Simons som bara blev två år.. Sorligt tycker jag det är!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0