Helt onödigt om jag får säga det själv..



18.10


Var ju som sagt till polisen idag i Gävle.. Mötet var över på 5 minuter och jag skulle bara skriva på ett papper.. Hur onödigt och irriterande är det inte? Fick åka ända till Gävle för det lilla när jag själv bor i Sandviken. Vad tänker dem med? Hade väl ändå kunnat skickat över detta lilla papper med typ fem rader på till Sandviken så jag kunde skriva på det här ist.
Bara för man var på fel plats vid fel tillfälle! Åhh, vad jag blir less! :) Var planerat att jag skulle träffa Danne idag, och hur glad som helst blev jag för det, men det blev inte som planerat eftersom jag inte fick tag i honom. När jag kom hem fick jag se något helt oväntat och jag förstår inte riktigt.. Men det kanske är meningen att man inte ska göra det. Hur som helst så är det som det är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0