Bio och massa mys, blandat med lite tårar..



22.22

Idag ringde älskling och väckte mig vid elva, sen somnade jag om igen :) Jag blir alltid lite småsur när folk väcker mig.. Det märkte han nog ^^ Haha, När jag duschat och fixat mig åkte jag ner till rese och mötte honom! :) Sen åkte vi hem till mig så jag fick äta.. Blev makaroner och köttfärssås. Alltid lika gott! :) Haha, och nu har vi precis kommit hem från bion i Gävle.. Vi såg på baksmällan, och den var hur rolig som helst! :) Hihi, alla borde se den.. Snart blire nog film och mys eller nåt tror jag. Får se vad vi hittar på! :)
Började gråta och blev jätteledsen idag också.. Inte bra. Ganska pinsamt eftersom det var på bussen och när jag kom hem och när jag var med Danne ^^ Men men.. Så kan det vara! :) Tänker inte gå in på vad som fick mig att bli så ledsen och börja gråta men ändå.. Orka prata om det!
Fick ett otroligt fint armband av honom idag. Blev jätteglad för det! :) En bild på armbandet kommer såklart sen. Hihi, såå söött! :) Love it! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0