Askersund, var underbart! :) Resan dit..




Torsdag 11 Juni


Resan gick bra.. Började åka runt tolv :) Åkte nästan 9 timmar för vi kom fram till Mullsjö strax efter 9. Stannade i Askersund, och guuud vad jag blev förälskad i denna stad! Dit måste jag igen. Så himla vackert! :) Där åt vi.. Blev pizza :) Haha, och köpte 24 karat bladguld, och ädelstenar också i snäckbåten :) Var ett måste för hur kul är det inte med riktigt guld? Hihi, Mina örhängen jag har på mig nu är också äkta och gick på 600 :- Men väl behövligt kan jag lova! :) Innan vi åkte till stugan stannade vi i Habo och köpte mat och sånt. Köpte även en tialott och vann 10 kr ;) Fortsatt så fyra gånger så jag ska åka och köpa en till imorrn och hoppas på lite större vinst! :) Haha
Lite bilder från resan dit kommer också :) Först på stugan vi sov i... Jag låg under i våningssängen och syster bredvid! :) Göta kanal, och sen en jättesöt gul bil jag inte kunde låta bli att knäppa på! :) Haha, Och syster när hon var som sötast! :) Och bild på guldet och ädelstenarna jag och syster köpte :) Den är lite suddig, men ska fixa bättre bilder senare kanske :) ♥

asdgasdg
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0