Äntligen var det klart! :) Happy day.



17.48

Äntligen! Var till skolan och lämnade alla böcker och skåpnyckeln idag! Nu slipper jag skolan ett år och det ska bli såå skönt kan ja säga, men jobbigt som fan..
Sen åkte jag och älskling till stan, sen hem till honom! :) Sen åkte vi tillbaka till stan och köpte present till syster som går ut imorgon.. Stoora tjejen nu :D Hihi, Jag och älskling ska dit och kolla när hon får sina "underbara" betyg :) För er som undrar så är jag och Daniel tillsammans igen. Vi bestämde oss för att göra ett sista försök och jag hoppas verkligen det funkar denna gång! :) Nu ska vi lägga oss och vila för jag är helt slut som människa efter denna dag med typ två timmars sömn! Sen ska vi bada, se på film och bara myysa :) Hihi ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0