A whole day in Gävle..



21.39


Imorgon ska jag till skolan fram och tillbaka.. Lämna böcker och nyklarna till mitt skåp! Ska bli så skönt att slippa skolan ett bra tag.. Tar nya tag senare och hoppas på att jag är lite starkare då, men himla jobbigt kommer det bli och det är jag beredd på. Kommer verkligen inte klara detta själv, men jag hoppas verkligen på att det löser sig! :) 
Efter skolan ska jag till stan och shoppa upp lite pengar. Känner att jag behöver spendera lite nu! Var ett tag sedan... Blir nog stan i Gävle en sväng för att se om det finns någonting som tilltalar mig där. Skulle vilja ha en ny klänning så vi får se hur det blir! :) Idag köpte jag bara Maybelline Dream matte mouse för 109:- och nya hela tights för 149:- Behövde verkligen införskaffa mig ett par nya hela tights för alla mina är trasiga! Förstår inte vad jag gör med dem? Och Dream matte mousen bara älskar jag! Can´t live without it! :)
Förhoppningsvis blir det äta middag ute på stan i Gävle med efter jag sprungit där lite! :) Ska bli en mysdag!
Nää, nu ska jag så på film! :) 
 
I realy miss you baby! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0