Underbar natt :) Hihi <3



10.02

Har nyss vaknat.. Sovit som en stock inatt.. Jätteskönt kan jag lova :) Igår tittade jag på film med syster och myste med henne lite :) Alltid lika trevligt för vi gör inte så mycket tillsammans längre.. Men snart blir det mer! :) Hihi, Såg på Ice age 3 och den var verkligen bra. Jätterolig! :)
Inte haft ont på hela natten och imorse när jag vaknade kändes det hyfsat bra :) Orolig blir man, men det är kanske inte så konsitgt om det gör ont, efter allt som händer i magen..
Idag har jag inget planerat... Ska bara vara hemma och vila ryggen tror jag så det inte blir sämre för jag känner att när jag böjer mig och det, så blir det värre.. Inge mer bära tungt för mig eller nåt! :)
Nu ska jag dricka te, så får vi se vad dagen har att erbjuda.. Ska iaf ta det lugnt tills jag blir bättre i ryggen. Kanske ta ett varmt bad, med tända ljus och någon bok :) Hihi.

Jag älskar dig, bara dig  ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

underbar natt?? vem älskar du??

2009-07-14 @ 10:54:25
Postat av: Madeleine ,

Vem är det som är så nyfiken? ^^

2009-07-16 @ 22:08:21
URL: http://maddielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0