Helgen var väl hyffsat bra :) Trött idag..



19.34

Helgen har varit bra! :)

Fredag: Idag gjorde jag inte så mycket.. Var hemma och sov länge, sedan åkte jag och Danne till hans mormor.. Där åt vi jättegod mat och glass :) Fick hundra kr också. Haha, snäll är hon! :) Sedan åkte vi hem till mig igen för att hämta kläder och sånt för vi skulle sova i gäststugan hos hans mormor :) Var ner på stan en sväng också föresten och kollade lite.. Hittade en jättesöt tjocktröja.. rosa, till nyfödda barn som jag bara måste ha.. Blir nog att köpa den på Måndag :) Även täcke för 99:- och två kuddar för 99:- hittade jag för det var rea. Blir att köpa det med! Eller jag vet inte än, men skulle vilja det! Två täcken och fyra kuddar. Blir inte dyrt :) Rea tycker vi om! Var inte rea på den lilla tjocktröjan, men den var inte fasligt dyr heller :)
 

Lördag: Vaknade hyfsat tidigt.. Åt frukost sen duschade vi :) När vi stog i duschen kom Fredde och skulle städa bilen och fixa massa så när vi klätt på oss och det, så tittade vi på och pratade lite med honom :) Han hade föresten namnsdag idag! :) Grattis på de! När Fredde var klar fick vi skjuts av honom hem till mig och då somnade jag en liten stund för huvudvärken :( Sen åkte vi ner på stan och tog ut pengar åt syster.. Köpte glass också :) Massa gott kan jag lova! :) Senare kom det lite folk.. Det blev, Jag Danne, Syster, Mamma, Micke, Sanna och Fredric.. Åt thaimat, vilket var hur gott som helst! Åt så jag höll på att spricka :) Blev fyra små rätter.. Hihi, Senare när vi ätit och dem andra druckit lite öl och sånt, åkte vi ner tíll Sörtutt och badade allihopa :) Var jätteskönt i vattnet! Två av Sannas kompisar var med och badade också.. Dem hette typ Sanna och Linn om jag minns rätt :) Var trevligt tycker jag.. Alla utom Micke den lilla badkrukan badade.. Hihi!


Söndag: Idag har det bara varit slappdag.. Inte gjort ett skit typ, men såna dagar får man också ha tycker jag :) Haft himla ont i ryggen och armen idag igen.. Jag måste ha legat konstigt med armen eller nåt inatt ^^ Ska väl gå ut och gå promenad med syster eller nåt senare om inte ryggen tycker annat :) Eller kanske film? Känns inte som jag kommer orka nåt speciellt idag, så vi får se vad vi hittar på hon och jag. Danne åkte föresten hem idag ^^

November ♥ ♥ Längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0