Sundsvall, Härnösand :)



Fredag 17.00

I Måndags var jag på ultraljudet, och det gick så bra så, och barnet mådde bara bra :) Ska få en dotter, en liten prinsessa :) Hihi, Ska bli underbart.. Längtar! Tror det kommer gå bra med tanke på att många stöttar mig, som mamma och syster och några underbara vänner :) I Tisdags åkte jag till en vän och var där och och åkte sedan hem på Onsdagen.. Åkte direkt till tåget då i Gävle med syster för nu är vi uppe i Sundsvall :) Gick på gatufesten och det ska vi göra idag med! Träffade småkusinerna Anna och Sara som inte är så små längre.. Dem har blivit stora! :) Hihi, kommer ihåg när dem knappt kunde gå! Tiden går så fort :) Lånat lägenhet föresten så syster och jag är själva.. Det är jätteskönt med tanke på att vi aldrig får vara själva och mysa och ha roligt ^^ Uppskattat kan jag lova!
Imorgon ska syster och jag på gatufesten igen på dagen och gå på tivolit var det tänkt.. Vinna en söt liten nalle :) Haha, och kanske gå ut och äta nåt gott! Ska träffa Anna och Sara där igen och kanske att vi sover kvar där en natt :) Träffas ju inte ofta så men vi får se hur det blir med den saken :)
Ska försöka skriva mer imorgon.. Inte kunnat skrivit så mycket med tanke på att jag inte haft tillgång till dator :) Men men.. Är det sommar så är det.. Orkar inte bara sitta inne och blogga då utan är hellre ute i solen och myser :)

Happy face  =)  <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0