Sommarkvällen blev trevlig :)


 
13.00

Nu har jag nyss väckt syster.. Hoppas på att hon kliver upp snart för det är så ensamt och tråkigt själv! Mamma var inte hemma när jag vaknade.. Hon är nog hos Micke skulle jag tro ^^ Ska ut nu snart så det är bäst hon kliver upp och fixar sig :)

Igår var vi på sommarkvällen i Gävle.. Riktigt trevligt! :) Vi såg Alcazar och babsan eller vad han nu heter.. Killen som klär ut sig till tjej.. Bra var de iaf :) Åkte bussen in, sen kom Matte och Magnus och hämtade oss :) kan man bli mer snällare än Matte eller? Nej, precis.. (: Hihi, åt på donken också och träffa massa folk jag inte träffat på väldigt länge :) Kul! Kom och tänka på alla gamla minnen då :) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0