Shoppat lite, sen blev det Sibylla!



19.43

Usch vad jag somnade sent inatt. Vid 04.00 - 05.00.. Hade gett mig fasen på att inte gå och lägga mig före mamma eller syster och det gjorde jag inte heller! Syster gav upp först vid fyra :) Jag är verkligen ingen kvällsmänniska och somnar gärna före tolv och kliver upp i tid ist, men det vet dem närmsta x) Bra trött var jag inatt iaf :)
Klev upp vid tolv idag, duschade och sminkade och grejjer sedan åkte jag, mamma och syster ner på stan en sväng! :)

Köpte:
2 Par tights 
2 Par trosor
4 Bh:ar
1 Klänning
1 Dove bodylotion (ÄLSKAR! Den borde ni testa ^^)
1 Loreal Paris, Studio Hot Straight
1 Dove deoderant
1 Hårspray

När vi kollat lite kom Micke ner på stan och då åkte vi vidare till Sibylla och åt mat där! :) Blev minimål.. Usch så gott! :) Inte ofta vi äter ute, så ibland kan man unna sig det tycker jag :) 
Ikväll tänkte jag göra massa saker så vi får se om jag hinner med det och har orken. Det visar sig helt enkelt :) Ska iaf unna mig ett varmt skumbad ikväll med massa tända ljus och bara ligga och inte tänka på nååånting alls! :) Släppa allt för en halvtimme och bara tänka på mig själv! :) 
Ska förmodligen träffa Isabelle ikväll också.. Var länge sen och så roligt jag har med dig! Ända vännen jag kan prata med allting om! Helt crazy, men sjukt skönt att kunna prata med någon ibland som förstår!  
Slänger in lite bilder på köpandet idag också så ni får se! Blev fyra bh:ar men jag har bara bild på tre för min syster har en på sig! :) Dock lite dåliga bilder, men som sagt. Har ingen bra kamera! :) Det får duga ändå..

     










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0