Rättvik, crusing :)



14.56

Nu har jag nyss badat och ska snart fixa mig lite :)
Igår var jag till Rättvik med Madde, syster, Magnus och Matte :) Var trevligt! Fick stå i bilkö tre timmar innan vi kom in till stan.. Och när vi väl var inne i stan skulle vi åka hem igen! Fullt ös medvetslös kan jag lova för väldigt många.. När jag själv var nykter tyckte jag det var hemskt då man mest hörde polissirener eller hur det stavas och fulla människor överallt och kunde knappt gå utan att ramla för det var ölburkar och sånt ÖVERALLT på backen. Men men.. Kul var det! :)

Kollade ju föresten på husen igår med.. Vackra var dem båda två, men ska jag vara ärlig så vet jag inte vad jag tycker :) Det visar sig helt enkelt då allt är upp till Micke!

Ikväll blir det nog sommarkväll i Gävle.. Vi får se! Syster kanske skulle grilla med några vänner och då ska jag också göra det isf och vara med :) Kan bli massa mys och trevligt! Liten tjejkväll sådär :) Men men.. Skriver mer sen för just nu vet jag inte alls vad jag ska göra.. Liite sugen på sommarkväll med en kall cola ;)

Var föresten ut i skogen häromdagen och plockade blåbär.. Så idag ska jag rensa blåbär och baka blåbärspaj! :) Älskar plocka blåbär bara för dem är så hiimla goda! :) Hihi, Ska nog ut och göra det i helgen med om jag får tid för jag vill ha blåbär och pannkakor! :) Älskar skogen! Speciellt när man stängt av telefon och inte behöver bry sig om nånting alls! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0