Nybadad och ska snart dricka te och ta en macka :)



11.45

Nu har jag nyss badat. Var jätteskönt kan jag lova! :) Snart blir det dricka te och ta en macka.. Lite frukost :) Hihi, Sen ska jag fixa håret sminka och gå ner på stan :) Ska träffa pappa på stan sen ska vi nog upp till HH eftersom det är ett måste när man är här och dricka chooklad :D Hihi, ska kolla på ett par byxor också eftersom mina börjar bli för små.. Får knappt igen byxorna :( Ringde barnmorskan idag också och bokade om tiden. Fick en tid på morgon på Fredag ist :) Ska lyssna på barnets hjärtljud då! Ska bli underbart :) ♥
Ikväll blir det nog sitta hemma och se på film eller nåt.. Kanske ta en kvällspromenad för det har jag faktiskt gjort dem flesta kvällarna nu.. Det är så skönt :) Funderar på att sola solarium också, men vi får se hur det blir med den saken.. Jag flagnar och inge brun längre känns det som :( Men men..
Ska klä på mig nu och sen sätta mig på balkongen och dricka te :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0