Kollat på stugor mest hela dagen :)



20.09

Dagen har varit bra :) Vaknade sent.. Vid elva tror jag väl, sen fick jag skjuts ner på stan av Magnus för jag var tvungen att ta ut pengar så mamma blev glad och fick sitt efterlängtade kaffe! :) Bankomaten här funkar ju inte för någon förstört.. Tog sedan bussen hem, där mamma mötte mig på ica så vi kunde köpa kaffe och lite fikabröd! :) Pratade lite med pappa också. Han jobbade och var stressad som alltid.. Haha. Sen kom Micke och då åkte vi till Valbo för att kolla en stuga.. Den var verkligen fin! :) Sedan åkte vi till Gävle och gick på lite affärer.. Åkte sedan till Bergby för att kolla en till stuga som absolut inte var lika trevlig! Usch, vad jag inte tyckte om den.. Men en i hamrångis som vi ska titta på imorgon var fin.. Utvändigt iaf, men då var det ju nästan inga sovplatser :( Bilder på den kommer imorgon när vi tittat :)
Nu är jag hemma, och ska ta ett varmt bad. Så skönt att bada och ta det lugnt en stund :) Sen ikväll får vi se vad som händer.. Blir väl film eller träffa kompis :) Hihi

Lite bilder på stugan i Valbo kommer nu. Den var underbar! :) Lika fin utvändigt som invändigt :) Hihi, och inte långt till buss, stan, affär men ändå lugnt och stilla och man känner man får vara ifred. Svårt att förklara men ni förstår nog :) Det är två gäststugor som man kan sova i och sånt, och en "huvudstuga" eller vad man säger :) Skönt med fler än en stuga tycker jag! När det kommer massa folk och ska sova kvar och det :)


     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0