Jäkla skitväder..



20.42

Hatar det här jäkla skitvädret.. Kan det inte bara sluta regna och bli sol så man kan vara ute och bada och sola? :o Jag vill bli brun igen! Börjar ju försvinna :(
Idag var jag och köpte fyra bh:ar.. Dock var bara en till mig och dem andra tre till syster. Köpte en mammabh :) Väldigt skön och satt perfekt! Skulle kunna tänka mig att bära den hela tiden! Hihi, helt underbart skön! :)
Bakade chokladtårta idag också. Jäkligt god blev den! :D Blir att göras flera gånger nu när man testat sig fram till det perfekta receptet! ;) Haha.
Varit en bra dag förutom regnet då. Men det behövdes ju! :) Åska och regn! Jag hoppas på sol nu veckan som kommer! :) Vill kanota mera! Åka till den underbara ön vi hittade och tälta över där! :) Dock inte bra för min rygg, men vad gör man? :)
Imorgon har jag mycket planerat :D Får hoppas på att det blir som jag vill och att jag hinner med allting ;)

Bebis sparkar vaaarje dag nu så hela magen guppar! Haha, fast mest när jag ligger och tittar på film eller nåt med tanke på att den vaggas ju typ när jag går! :) Helt underbart kan jag lova.. Och vågen bara stiger, men för engångsskull känns det faktiskt underbart att gå upp i vikt! x) Hihi, Bebis väger ju nästan ett halvt kilo nu hon också så :)





Kommentarer
Postat av: malin

hoppas du mår bra gumman

2009-07-25 @ 20:53:43
Postat av: Therese

Känslan när barnen sparkar går inte förklara i ord hur underbart de är :)

2009-07-25 @ 21:53:09
Postat av: Madeleine ,

Tack tack jag mår bara bra :)



Nej, jag har märkt det! Helt underbart och man blir så glad och lycklig! :)

2009-07-26 @ 00:33:01
URL: http://maddielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0