Jäkla skitrygg! Nu får de ta och bli bättre..



14.48

Somna sent inatt. Carro, Jag och Mamma såg på en film inatt som var rätt bra :) Den slutade vid tre, sen spelade jag och syster lite så vi la oss vid fyra kanske? :) Hade väldigt ont i ryggen igår, och inte blev det bättre idag heller som jag hade hoppas på! Måste göra nåt åt detta.. Kommer få nå fel om jag ska ha såhär ont i ryggen hela tiden! :)
Idag har jag inte hunnit gjort så mycket. Lade mig i badet, sen klädde jag på mig och vilade lite med tanke på ryggen! Hjälpte även mamma med att plocka ut och in i diskmaskinen.. Kändes inte som om det var så bra för ryggen, men det får gå. Man måste ju hjälpa till ibland när man har en syster som bara ligger och sover! :)
Snart ska vi ut och handla lite, sen ska jag hem och fortsätta städa rummet så det blir lite ordning och reda iaf! Hatar när det är såhär stökigt som jag har det nu, men mamma min ska hjälpa mig lite! Inte kunnat gjort så mycket heller för ryggen så jag skyller på de.. Sen blir det nog film hela dagen och försöka träna upp ryggen! Några övningar jag ska börja göra varje dag så vi får hoppas på att det blir bättre! :) Ordet ryggen kom upp mycket nu märkte jag men så får de vara! :) Haha

Nu ska Jag, Mamma, Micke, Syster och min sparkande bebis åka och handla! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0