Illamående.. Lite bilder på min älskling <3



15.08

Igår var vi och kollade på en sommarstuga.. Den var jättefin med bastu och allting, men inte riktigt våran smak med tanke på att den var lite mycket in i skogen och långt från badplats.. Ska man ha sommarstuga ska det ju vara nära en fin badplats :) Blev bjuden av pizza igår också av Micke.. Mycket gott kan jag lova, men starkt som fan :) Lämnade också en sista kattungen hos Ante i Järbo för han ville ha den.. Skönt att få iväg katten :) Hihi,

Idag vaknade jag sent.. Inte mått bra alls, har kräkts också.. Vaknade först vid nio, tio sen somnade jag om för jag var så illamående. Får hoppas på att det går över :)
Idag har jag inte så mycket planerat för jag mår inte så bra.. Ska bara ta det lugnt och sova och kanske ta ett bad med tända ljus och sånt om det blir bättre i magen :)
Annars mår jag bara bra.. Försöker se allt positivt och älskar mitt liv just nu :) Hihi, Finns inge bättre! I veckan ska jag ut med mamma min och kolla på barnsaker.. Mycket man behöver så bäst att börja i tid så man har råd med allt :) Nu vet jag ju också att hon mår bara bra, för jag har hört hjärtljuden och varit på ultraljud och sånt och allting såg verkligen bra ut :) Helt underbaaart! ♥ Kommer bli den mest underbaraste flickan ♥ Lite bilder på sötungen kommer också :) Dem är inte så bra för jag inte har nån bra kamera nu, men det får duga :)

     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0