Heelt underbar morgon :)



11.49

Nu har jag nyss badat och ska snart klä på mig :) Igår blev det inge städ eller tvätt så det får bli idag istället :) Hade inte ont i ryggen när jag vaknade och det var heeeelt underbart kan jag lova! :) Så idag blir det städa för imorgon kommer väl ryggverken tillbaka igen :/ Sen får vi se vad det blir.. Mamma och jag hade planerat att städa köket idag, så det kanske blir av också :) Städa kylskåpet, och skafferiet och sånt..
Ikväll får vi se vad som händer.. Kanske dyker upp nåt roligt :) Haha
Jag tycker föresten att det börjar smälla till på magen nu och synas rätt bra.. Vilket vi tycker är sådär då, med tanke på att jag inte får på mig mina byxor längre :) Haha, Men det är hur gulligt som helst ändå :) Tur jag fick byxor av pappa så jag åtminstone har ett par jag kan ha, men ska nog köpa nya till helgen! :) Då blir det nog Valbo.. ♥

Glaaaaad och lyyyyycklig :)

Kommentarer
Postat av: S.O

bra att du är glad och lycklig..

2009-07-25 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0