Har sjukt ont.. Och är orolig :(



20.23

Har så sjukt ont och haft det hela dagen och igår.. Inte kunnat sovit en blund inatt :( Får hoppas på att det blir bättre och att inget händer dig sötnosen min ♥ Blir väl tester och sånt imorrn om jag inte måste åka in akut :/
Sen är jag lite orolig för Dig.. Att du ens håller på med sånt förstår jag inte.. Du är så himla dum.. Fattar du inte att jag blir orolig när du gör som du gör? Väx upp och ta tag i allt innan det är försent! Jag vet att du klarar det! Du har aldrig riktigt funnits där för mig när jag behövt dig, men nu går det bra att komma till mig när du har det svårt? Det handlar om att ge och ta men eftersom jag bara vill alla väl så kommer jag finnas här för dig om du behöver mig dum som jag är egentligen.. Det finns något gott i alla personer och vi är alla lika mycket värda! Men det är så irriterande att ge så mycket och inte få något tillbaka.. Du har verkligen satt dig i skiten och endast du kan göra något åt det! Skärp dig säger jag bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0