Go och glaa =)



16.56 Tisdag

Idag har jag varit på stan och grejjat. Köpt massa nya kläder och sånt :) Hihi, bild kommer sen för jag har ingen sladd med mig hit till kameran :) Snart blir det mat. Ska äta kött och potatisgratäng och sallad! Mums :) Hihi, Igår var jag också på stan och shoppade lite.. Det är alltid kul. Lagade även tacos :)
Imorrn är det planerat att vi ska fika med Anna och Sara på stan. Ska bli kul :) Saknat dem!

Du gör mig glad gubben :) Snart träffas vi ♥ Imorrn åker jag hem (:



Kommentarer
Postat av: M

du vet vi finns här för dej allihopa du är aldrig ensam och vi stöttar dej

2009-07-07 @ 17:13:30
Postat av: madeleine ,

vet inte vem du är som skrivit men bra de iaf :)

2009-07-10 @ 13:09:49
URL: http://maddielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0