Barnvagn :)



18.54

Nu har jag nyss ätit mat :) Jättegott blev de! Hihi, så nu är jag mätt och belåten! :)
Ikväll blir det massa mys med Ben and Jerrys glass och film! :D (Osäker på stavning) Finns inge godare än Ben and Jerrys! :) I love it! Får tacka pappa för det, eftersom jag fick det av han för jag hade namnsdag igår! :) Hihi ♥
Var på stan fram och tillbaka idag också.. Roligt värre :) Imorgon blir det nog också stan, om inte Valbo! :)

Har föresten köpt barnvagn! :) Tänkte slänga in en bild eller två så ni får se hur den ser ut. Dålig kvalite på bilderna, men det är för jag inte har nån bra kamera! :) Åkpåse, regnskydd, skötväska, myggnät och massa sånt man behöver med :) Jag tycker själv att den är jättevacker och sööt ♥ Svart och lite rutig.. Tack mamma och Micke! Hihi, Mest Micke som ställer upp så mycket! ♥

  



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin barnvagn :) Kul att läsa din blogg

2009-07-25 @ 20:54:25
Postat av: Madeleine ,

Ja det är den! Helt underbar :) Hihi, snygg. Tack! Vem du nu än är :)

2009-07-25 @ 21:55:12
URL: http://maddielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0