Barnmorskan idag :) <33



13.10

Idag var jag till barnmorskan :) Gick jättebra.. Fick höra dem underbar hjärtljudet på den lilla prinsessan :) Hihi, var mysigt! Blev även stucken i fingret för att se om jag behövde järntabletter, men det behövde jag inte än och tur är de för jag tycker inte om och proppa i mig nå tabletter, men på nästa möte skulle jag få dem :) Fick även papper, som jag ska lämna in så fort som möjligt på försäkringskassan.. Ska väl dit nästa vecka nån gång och lämnat, om jag inte springer in fram och tillbaka idag redan :) Ska ju ändå ner på stan.. Annars har det inte hänt så mycket.. Varit i Järbo hos Magnus med massa folk.. Roligt roligt.. Idag ska jag bara vara hemma. Får nog besök av hjärtat :)
Ne, nu ska jag duscha och fixa mig ordning sen åka ner på stan och köpa hemlis till mamma min tror jag för hon är den bästa :)
Skriver mer senare eller imorrn :) Hihi ♥ Skulle ju föresten lägga in bilder på kläderna jag köpte, men hittar inte sladden dum som jag är. Blev iaf en tjocktröja, tre linnen, mjukisbyxor, tre klänningar, strumpor och trosor, och lite hårprodukter som behövs :) Har säkert glömt nåt, men så fåre vara :)

Jag är lyckligast ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0