Äntligen fredag :)



17.14

Äntligen fredag säger jag bara! :) Hihi, fredagsmyyyys :D
Vaknade rätt sent idag, men var pigg när jag vaknade så då blev det smink och fix, sen städade jag ihop på rummet och i köket och sånt som måste göras! :) Sedan hängde jag tvätten och vek lite så nu har man rena kläder igen! Ingenting som är smutsigt nu och det är såå skönt! Ikväll blir det sova med helt nytvättade lakan och grejjer.. Finns inge mysigare :) Hihi.
Åkte på stan en sväng med mamma och syster.. Köpte blommor till Micke och en liten chokladask! :) Jättefin bukett tycker jag det blev iaf, men har tyvärr ingen bild! :)
Sedan handlade vi mat för jag hade bestämt att bjuda hit Micke på middag för han är så snäll och ställer upp jämt! :) Vet inte vad vi skulle gjort utan honom.. ♥
Blir flygande Jakob till middag eller hur det nu stavas, men det är typ bacon och kyckling och sånt. Massa gott kan jag lova! Var länge sedan vi åt det, och Micke har aldrig ätit det, så vi får se vad han tycker om de! :)
Men nu ska jag hänga sista tvätten, och fortsätta med maten och sen vänta på Micke så man får äta! :) Hihi ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0