Inte kunnat skrivit på ett tag :/



11.08

Kom hem vid tio idag och efter det har jag bara hunnit duscha och sånt :) Har inte kunnat skrivit på ett tag för jag har inte varit hemma så mycket..
Igår var jag iaf till Gävle fram och tillbaka med Matte, Tobbe, och Åsa för Matte skulle köpa en mp3 eller 4 tror jag ^^ .. Stannade och åt först på Aga, sen for vi vidare.. Efter det åkte jag hem och duschade och sånt och sen gick vi till Micke och åt tacos för att träffa Emmi och Danne :) Det var trevligt för det är inte ofta man ser Emmi.
På kvällen bar det av med mer tokigheter som jag aldrig kommer glömma :) Hehe, Sjukt kul var det iaf!
I fredags blev det också tokigheter :) Men kul hade jag!

Idag blir det nog bilbingo i Högbo sen får vi se vad som händer! :)  ♥


Baby, du gör mig glad! ♥ Väger ungefär 700 gram nu :) Börjar bli stor flicka ^^ Hihi ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0