Äntligen fri från syster en helg :) Hihi



18.20

Nu har äntligen syster åkt till Härnösand.. Skönt att vara från henne ett tag :) Hihi, Kom precis hem från Gävle nu för vi släppte av henne vid tåget :) Åt på donken och i sista sekunden kom vi på att jag hade ju hennes biljett.. Haha, Vågade inte kliva på tåget och lämna den för då kanske jag hade åkt med, eftersom det var en minut tills det skulle åka och jag visste inte var hon satt.. Men men.. Syster kom på det också och kom ut och hämtade den som tur är :)
Nu har jag nyss duschat.. Ska nog klä på mig och sätta mig på altan och äta glass eller något :) Har inte så mycket annat för mig.. Får se hur det blir ikväll om jag går ut då eller inte :) Det visar sig helt enkelt!
Äntligen har solen kommit och tittar fram. Hihi, hoppas det blir lika fint nästa vecka så man kan vara i stugan och bada och sola och bli lite mer brun :) Micke ska ju köpa stuga, och får nyklarna på måndag har jag för mig :) Ska bli kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0